NACE - North American Cultural Evening

Været er ganske forferdelig fortiden. Jeg tror aldri jeg har opplevd et så fuktig vær som i dag. ALT er helt vått, det er til og med dugg på veggene. Jeg føler jeg lever inne i en sky...


今日は湿気が多くて壁が濡れていました!

Ser dere duggen?
Ironisk at jeg har på solbriller der, det var en del av kostymet mitt for NACE
MEN livet er bra når det er en Cultural Evening (noe av det jeg liker best med denne skolen)! Dette er den siste denne terminen, og regionen var Nord-Amerika, Karibien inkludert. 

南アメリカのカルツュラルイーブニングでした。

Middagstemning med min flotte modell fra England
ディナー
Vi norske
ノルウェー人

Showet var også herlig! Her er noen bilder og videoer.
ショーからの写真

Alle Nord-Amerikanerne
Kveldens nyheter (og gutter i skjørt)
Dans fra Trinidag and Tobago



Avslutnings dans

Nå er det helg, også har jeg Norsk muntlig EKSAMEN på mandag!

Post a Comment